16 листопада 2017 року на базі КНЗ «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради» відбувся обласний тренінг «Використання цифрового вимірювального комплексу Еinstein™ у STEM-орієнтованому освітньому середовищі закладу загальної середньої освіти».
На заході були присутні понад 90 педагогічних працівників природничо-математичних дисциплін закладів загальної середньої освіти області.
До уваги учасників заходу було запропоновано інтерактивну лекцію з демонстрацією експериментів «Сучасні матеріали та новітні технології у повсякденному житті, науці, виробництві», яку провів Чернецький Ігор Станіславович – завідувач відділу створення навчально-тематичних систем знань НЦ «МАНУ», кандидат педагогічних наук, голова Всеукраїнської громадської організації «Асоціація вчителів фізики «Шлях освіти – ХХІ»».
Роботу семінару продовжив практикум з використання цифрового вимірювального комплексу Еinstein™ при вивченні предметів природничо-математичного циклу. Тренери практикуму Чернецький Ігор Станіславович – завідувач відділу створення навчально-тематичних систем знань НЦ «МАНУ», кандидат педагогічних наук, голова Всеукраїнської громадської організації «Асоціація вчителів фізики «Шлях освіти – ХХІ»» та Шанідзе Роман Георгійович, співробітник компанії ТОВ «БМС ТЕХНО», менеджер із застосування інформаційних технологій в освіті презентували нові світові тенденції розвитку дослідницької діяльності з використанням сучасних вимірювальних комплексів та методики виконання навчально-дослідницьких робіт з дисциплін природничої освітньої галузі.
Педагоги області на практиці апробували застосування технологій та інструментарію цифрових лабораторій Еinstein™ Фізика, Хімія та Біологія та дійшли висновку, що їх використання дає можливість отримати реальні умови для виконання експериментальних завдань, скорочує час на підготовку і проведення фронтальних, демонстраційних експериментів, підвищує точність вимірів, можливість комп’ютерного опрацювання експериментальних даних, модернізує «традиційні» лабораторні роботи та дозволяє проводити учнівські дослідження МАН на якісно-новому рівні.
|