Неділя, 09.05.2021, 07:20
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт вчителів фізики "ЕЛЕКТРОН"

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 30
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

16:30
Обласний тренінг «Використання цифрового вимірювального комплексу Еinstein™ ...»

16 листопада 2017 року на базі КНЗ «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради» відбувся обласний тренінг «Використання цифрового вимірювального комплексу Еinstein™ у STEM-орієнтованому освітньому середовищі закладу загальної середньої освіти».

На заході були присутні понад 90 педагогічних працівників природничо-математичних дисциплін закладів загальної середньої освіти області.

До уваги учасників заходу було запропоновано інтерактивну лекцію з демонстрацією експериментів «Сучасні матеріали та новітні технології у повсякденному житті, науці, виробництві», яку провів Чернецький Ігор Станіславович – завідувач відділу створення навчально-тематичних систем знань НЦ «МАНУ», кандидат педагогічних наук, голова Всеукраїнської громадської організації «Асоціація вчителів фізики «Шлях освіти – ХХІ»».

Роботу семінару продовжив практикум з використання цифрового вимірювального комплексу Еinstein™ при вивченні предметів природничо-математичного циклу. Тренери практикуму Чернецький Ігор Станіславович – завідувач відділу створення навчально-тематичних систем знань НЦ «МАНУ», кандидат педагогічних наук, голова Всеукраїнської громадської організації «Асоціація вчителів фізики «Шлях освіти – ХХІ»» та Шанідзе Роман Георгійович, співробітник компанії ТОВ «БМС ТЕХНО», менеджер із застосування інформаційних технологій в освіті презентували нові світові тенденції розвитку дослідницької діяльності з використанням сучасних вимірювальних комплексів та методики виконання навчально-дослідницьких робіт з дисциплін природничої освітньої галузі.

Педагоги області на практиці апробували застосування технологій та інструментарію цифрових лабораторій Еinstein™ Фізика, Хімія та Біологія та дійшли висновку, що їх використання дає можливість отримати реальні умови для виконання експериментальних завдань, скорочує час на підготовку і проведення фронтальних, демонстраційних експериментів, підвищує точність вимірів, можливість комп’ютерного опрацювання експериментальних даних,  модернізує «традиційні» лабораторні роботи та дозволяє проводити учнівські дослідження МАН на якісно-новому рівні. 

Переглядів: 526 | Додав: alseverinova | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Листопад 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930